Sözleşmeli Öğretmenlerin Göreve Başlamalarında İstenecek Evraklar
Sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi
esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir:
1. Diploma aslı, geçici mezuniyet belgesi veya noter onaylı fotokopisi,
2. Son 6 ay içinde çekilmiş 6 adet vesikalık fotoğraf,
3. Mal bildirimi (ilçe millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),
4. Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,
5. Pedagojik Formasyon Belgesi.
6. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.
7. Güvenlik soruşturma formu
8. Ataması yapılanlar, yukarıdaki maddelerde belirtilen belgeler ile birlikte atandıkları ilçe millî eğitim müdürlüklerine başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır.
İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, güvenlik soruşturması sonuçlandıktan sonra sözleşme yapılarak göreve başlatılacak; belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır.
9. Adli Sicil Kaydı
10. Atamaları kendilerine tebliğ edilenler, tebliğ tarihini izleyen 15 gün içinde göreve başlayacaktır.
Mal bildirim dosyasını indirmek için tıklayın
Güvenlik Soruşturma Formu için tıklayın